19 Februari

Sist jag skrev var den 3:e Februari, då stod vågen på 71.0.

Jag kan ju inte blogga från iphonen, så därför blir det så sällan jag skriver här.
Måste skärpa mig.
Gär allt från mobilen numera...

Imorse vägde jag, hör och häpna, 69,7 kg.
Men det är för att jag har haft magsjuka, den dök på mig natten till lördag.
Har varit en riktig pärs.
Och har inte kunnat äta så mycket mer än vitt bröd, skorpa, cola och blåbärssoppa.

Jag är ärlig med att säga att jag inte har räknat kalorier eller skrivit ner.
Däremot är det noll av glass, kaka, bulle, godis och fika under veckorna (förutom i onsdags hos mamma fick vi kladdkaka).
Jag äter mig heller aldrig övermätt. Vi lagar kalorimat och det känns bra.
Blir mycket frukt och grönsaker.

Jag tränade i onsdags och kom hem och var illamåendes. Jag har haft en förkylning i kroppen och det var nog inte helt bra att åka iväg då nä. Sen kämpade jag med, mer än jag skulle.

Jag hoppas så klart att jag får se mer av siffan 6 på vågen, den gläder mig.
3 månader kvar tills vår resa.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0