Det gåt bra nu!



Ja nu har jag hållt på i 2 veckor och 3 dagar. Vågen visar på - 2,4 kg.
Det känns bra.
Känns väl inte något större på kroppen.
Men bara att veta det!
Att se på vågen att kilorna minskar!

Min startvikt Tisdag 17 Januari var på 73,4 kg.
Och den står nu då alltså på 71.0
Nu vill jag mest komma UNDER 71.

Kan ju inte tänka eller tro att det sker imorgon då jag ätit 2 pepparkakor, dricker nu ett glas vin. Ätit 70% choklad..
Men, man kan ju hoppas.
Ätit en hamburgare av nöt till middag UTAN bröd med sallas till.
Mycket sallad och grönsaker här hemma just nu!

Imorgon ska vi ut och slänga våra lurviga.
Blir ju att vi dricker något innan, under och efter. Vi ska äta innan showen.
Men, jag tänker, och unnar mig!



En kräft och räksallad kan se ut så här.


Vi gjorde en glass av frusna bär, naturell yoghurt och florsocker..
Bra alternativ när man är sugen...


Ta med frukotst till jobbet.
Ett kokt ägg, smörgås med kalkon, ost, paprika och gurka, kiwi.



Igår morse åt jag en keso-frukost. Bestående av 250 g keso 1,5 %, 21 msk solrosfrön, 1 dl frusna bär och 5 st hackade mandlar.
Gott. Men mäktigt.


Hummer är något som jag är riktigt svag för...
Som tur är, är det inte många kalorier i den.



En  mycket god kycklingrätt med kokosmjölk.
Mumma.

Det var allt för nu.
Återkommer :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0