Motiverad

71.8 imorse....
Tänk för en vecka sen stod den på 72.5
Jag har alltså gått ner 0,7 kg på en vecka.
Känns helt ok.
Tänk om den kunde stå på ytterligare -0,7 nästa vecka, alltså en vikt på 71,1.
Eller gärna mer ner!
Jag vet, vikten är inte allt, men just nu för mig.
Nu har jag 13,8 kg kvar att gå ner...
Just nu är jag glad för varje dag som jag går ner något.
För varje dag jag har möjlighet att gå promenad eller träna.

Promenerade 50 minuter i tisdags och tränad1 1,5 timme igår.

Vi åker till Turkiet 17 Maj.
11,2 kg kan jag gå ner tills den veckan vi åker, om jag går ner 0,7 i veckan.
För då vi reser kommer jag väga 60,6.

Jag måste ge mig den på det, jag kan det!
Jag vill det!
Och jag fixar det!
Det känns som att denna gången är jag så jäkla pepppad.
Inget kan få mig till något annat just nu.
Nu ska allt överflödigt BORT!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0