Måndag 2/7 2012


Måndag morgons vikt utan kläder var hela 73,3 kg.

Frukost:
En kopp grönt te med honung, ett ägg med kaviar, en tekaka med en skiva skinka, salladsblad, paprika, tomat och gurka.

Mellanmål: En banan

Lunch: Fiskbullar i hummersås med kokt potatis och kokt hackat ägg. Kolsyrat vatten,

Några minimorötter

Kvällsmål:
En rågkaka med samma pålägg som frukostens.
Egen nöt-blandning bestående av pumpakärnor, solrosfrön, russin, hackade mandlar och hackade hasselnötter.
Ett dricksglas med vaniljyoghurt med ca 3 msk nötblandning och några skivor färska jordgubbar.
En kopp te med honung.

Ett 3/4 glas rosévin.

Träning

Gått 4,6 km på 50 minuter.



Det har gått helt ok idag trots inget intag av vare sig fika, choklad, glass eller något annat.
Strax innan maten behövde jag socker, så då fick det bli en banan. Stabiliserade mig rätt bra efter det.
Hoppas på en lika bra dag imorgon.


Nu tar jag 5 kg i taget. Första delmålet blir då alltså: 68,3.

När jag var med i Viktväktarna så satte vi av att 10% av vikten ska bort.
Det betyder 7,33 kg, och då är alltså nästa mål efter 5 kg, 7,33 som blir i kg, 65,97 kg.

Jag hoppas, vill och SKA lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0