Att säga nej till en kaka

Har nu hållt på och räkna kalorier på lifesum i 4 dagar! Det går bra. 
Eller inte om man ser på vågen dock men. Igår kväll åt vi räkor, det binder vätska eller vad det heter. Så imorse hade jag gått upp 1 kg som jag igår morse hade gått ner. Så lagom roligt...
Så start 78,3 ner till 77,3 och så imorse 78,3 och ni ikväll 78,9. 
Va fan. Blir tokig as hell..

Nu ska jag inte väga mig förrän på måndag. Får hålla mig ifrån vågen jag blir bara irriterad och det slutar med att jag skiter i det vilket jag varken SKA eller VILL nu!

Sa i alla fall nej till kakan idag på eftermiddagsfikat. Tog mitt äpple istället och en kopp kaffe. Kände mig stark!
Detta kaffe, blir några koppar om dagen...

Ja så imorrn ska vi ut och äta lunch med jobbet. Jag funderar på nån sallad.. Vilken det blir bara vet jag inte ännu...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0