Fortsätter kämpa trots upp

Lunchen då i fredags blev Caesarsallad. Jättegod verkligen!

Jag håller fortfarande på, ger mig inte nu!
I lördags var vi på fest, skaldjursbuffé och chips, vin och cider.
Söndag blev tacos.
Måndag morgon efter en veckas räknande då, upp 0,5 kg! What?
Betyder det ingenting att jag inte äter fika, glass, choklad, godis, dricka, jag blur fan tokig!!!! Visst mår kroppen bättre nu med "ren" mat än massa skit i sig.
Funderar på till veckan att dra ner mer på kolhydraterna. Eller i alla fall bröd & pasta. Inte för att jag äter det så ofta och mycket men.
Jag undrar vad jag gör för fel?
Om jag nu hade käkat som vanligt, vad tusan hade hänt då?
Sen kanske jag blivit minsta måttmässigt, men inget mått taget eller känt skillnad så.
Har inte promenerat så mycket då det varit städ i källarens lägenhet både måndag och tisdag och på onsdag dtod vi i kiosken på match på torsdag var det stranden och fredag med innan båttur på kvällen. Gäller ju att njuta av det fina vädret!
Tisdag fick jag åka hem från jobbet vid 11 tiden då jag blev yr och snurrig. Vet inte om det har att göra med mindre sockerintag?

Nä så funderad jag på onsdag som nu vägdag. Tror inte måndag efter helg e så lyckad 😬


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0