Nu får det vara nog!

Då är man tillbaka här igen och kämpar. 
Livsstilsförändring. 
Det är ju det som det är när man ska ändra sitt beteende hurdan äter nu mot något mer "normalt".
Skrev ett jättelångt inlägg här igår men jag glömde spara så nu var det borta.

I alla fall.
Dagens vikt vet jag inte men säg runt 78. Och ner till 58 är mitt mål men jag är nöjd med 62.
Just för 62 var det när jag och Jens träffades för 15 år sen. 
Jag har alltså gått upp typ ett kilo om året. Det låter ju inte mycket men i slutänden är det ju det.
Så 16 kg ska bort ner till 62.
Det är der stora målet.
Sen ska vi ju ha delmål.

Lifesum säger 15 kg på 20 veckor och då är vi ju inne på början av nästa år nånstans. Det kommer ju bli att nån fyller år & det blir tårta. Det blir nåt undantag då och då.
Däremot får man ju välja sina tillfällen.
Msn kan ju inte både äta pizza, godis, dricka gott en kväll. Eller både fredag och lördag.

Jag är riktigt trött på att inga kläder passar. När storlek 42 i byxor känns för trång. När bilringarna runt magen är tjocka. 
Det är inte ok längre! Nu måste det ändras!
Jag vill känna mig lätt och smidig och det ska vara kul att titta på kläder.
Det är det inte nu lika mycket.

Avslutar här en gör ett nytt inlägg ang mat-upplägget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0